سپتامبر 23, 2021

دوستان کسی عکس از تراتل پیکاپ نداره ؟

در ضمن نموداری که گذاشتید برای حالت فول تراتل هست و در بقیه موارد نمودار تورک و توان این مقادیر رو نداره. برای سروو فرمون و سایر سروو ها هم به همین ترتیب هست. خوب، حالا كه حسابي مايوستان كردم بد نيست كه اين را هم بگويم كه اگرچه ساختن و پرواز هليكوپتر بسيار پيچيده است، ولي بسيار ارضا كننده نيز هست. در این مرحله باید میزان مصرف روغن را اندازه گیری كرد. در مرحله بعد مي توان با بزرگتر كردن سوپاپ ورودي هوا، دبي هواي عبوري از سوپاپ را افزايش داده و مقاومت مدار را كاهش دهيم. براي واداشتن هليكوپتر براي حركت رو به جلو، گام همزمان به منظور نگهداشتن هليكوپتر در هوا، حفظ شده و گام دوار طوري تنظيم ميشود كه هر كدام از ملخها هنگام عبور از بالاي دم هليكوپتر، زاويه بيشتري بگيرند. موتور هليكوپتر هر دوي روتورهاي اصلي و دم را از طريق يك سري چرخ دنده و كلاچ، به گردش در مي آورد.

سنسور دریچه گاز، E.C.Uخودرو را از موقعیت دریچه گاز مطلع میکند. ولی خبری از گاز خوردن نیست! افزایش قدرت خودرو درزمینه فنی، کاری بسیار پر هزینه، تخصصی و سخت است و نیازمند این است که در همه مراحل از افراد کار کشته و حرفهای بهره بگیرید. هليكوپتر احتمالا پر چالش ترين وسيلۀ راديو كنترل ميباشد كه ساختار بسيار پيچيده اي دارد و هنگام پرواز نيازمند 100 درصد تمركز حواس ميباشد. اين امكان، باعث ميشود كه هليكوپتر به فرامين خلبان براي تغيير تراست عمودي، سريعتر پاسخ دهد. اين كار بوسيلۀ يك سيستم خاص بنام كلاچ اتو روتيشن انجام ميشود كه به ملخها اجازه ميدهد بطور آزاد بچرخند. همچنان كه دور موتور بالا ميرود، كلاچ در گير شده و هر دوي روتورها را به گردش در مي آورد. تمامی خلبانان حرفهای در این زمینه اتفاق نظر دارند که بهتر است برای آموزش خلبانی به یک فرد مبتدی از فضاهای باز شروع کرد و پرواز در یک فضای محصور را فراموش کرد.

معمولا به دلیل دشواری راهاندازی پیشرانه استاندارد با توربو و در دسترس بودن پیشرانههای توربو قابل نصب روی پراید، بسیاری از این کار صرف نظر میکنند. براي پرواز به عقب، جلو و دو پهلو، تغيير ديگري در گام در نظر گرفته شده است. اين شخص ميتواند به شما در تنظيم هليكوپترتان كمك نمايد ( اينكه هليكوپترتان بدرستي تنظيم شده باشد، در يادگيري آسان و ايمن پرواز اهميت بسيار زيادي دارد) و نيز نكاتي را براي پرواز به شما ياد دهد، اينكه چه انتظاري از مدلتان داشته باشيد و چگونه با فرامين كار كنيد. اگر به هنگام چرخش روتور اصلي، زاويه يكي از ملخهاي آن با رسيدن به عقب هليكوپتر افزايش يافته و همزمان زاويه ملخ ديگر با رسيدن به جلوي هليكوپتر كاهش بيابد، نيروي بالا برندۀ بيشتري در عقب هليكوپتر ايجاد ميشود كه هليكوپتر را به سمت جلو متمايل ميكند و در نتيجه باعث حركت هليكوپتر رو به جلو ميشود.

اين اصل براي حركت به عقب و چپ و راست هم صادق بوده و باعث حركت هليكوپتر به تمامي جهات ميشود. فراموش نکنید که این خودرو به تایرهای آفرودی 35 اینچی هم مجهز شده است! 1. در حالت اول اینکه موتور های یک و سه ممکن است به دلیل اینکه در معرض سرمای زیاد بعد از میس اپروچ قرار گرفته اند و نیز به دلیل عمل نکردن درست ضد یخ های موتور ورود برف در موتور و مسدود شدن شیر های تخلیه فشار موتور دچار لرزش و افزایش فشار در کمپرسور فشار بالای موتور شده باشد و شاید عقب کشدن تراتل ها توسط خلبان هم برای کاهش این لرزش بوده است، ممکن است اقدام به موقع برای کاهش لرزش موتور صورت نگرفته باشد و به همین دلیل پره های کمپپرسور شکسته شده و در اثر فشار بیشر از حد درون موتور خورد شده باشند که در نتیجه استال هواپیما در شرایط اوجگیری مجدد اجتناب ناپذیر بوده است و خلبانان هم نتوانسته اند هواپیما را از حالت استال خارج کرده و در روستا به زمین خورده است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت فروش تراتل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *